כשהייתי שכירה, בדקתי כל הצעת חברות לעומק, לא כל אחד יכול להיות חבר שלי, לא בחיים האמיתיים וגם לא בוירטואליים. נכנסתי לתמונות שאלתי חברים משותפים מי זה אם לא זיהיתי, עשיתי סינון קפדני ביותר. מאז שאני עצמאית הסינון השתנה וגם התוכן אותו אני מעלה לעמוד הפרטי שלי בעקבות זה. היום אני מאשרת הרבה הרבה יותר בקלות, עדין מעבירה סינון מסויים אבל בעיקר בשביל לנסות לזהות פרופילים מזוייפים.
בתקופה האחרונה פייסבוק שינה שוב קצת את הממשק בסלולרי, וההצעות לחברות עברו למקום אחר- לנוטיפיקציות שלנו.
מה הקשר?
לדעתי יש קשר בין השניים.
כי זה לא רק הצעות חברות, אלא גם הצעות של פייסבוק שאולי נהיה חברים. ופה מקור הבלבול לדעתי.
פייסבוק מציע לי אדם מסויים בתור חבר, אני התבלבלתי ולחצתי על "הצע חברות", כי אני עסק היום, ומחפשת כמה שיותר חשיפה, אבל לא שמתי לב, שאני הצעתי לו חברות ולא הוא לי.
אז השילוב בין בעלי עסקים שרוצים חברים נוספים בעמוד הפרטי שלהם, השינוי של המיקום לנוטיפיקציות וההצעות של פייסבוק לחברים חדשים לדעתי העלו את הצעות החברות באופן כללי.
האם זה אומר שנהיה חברתיים יותר?
לא נראה לי :)
Comments