top of page

איך למחוק קבוצה או קבוצות בוואטסאפ שבניהולי?

הגיע הרגע למחוק את קבוצת הוואטסאפ בניהולך. בגדול אין סיבה ממשית למחוק קבוצה, אפשר פשוט להעביר אותה לארכיון ואם אף אחד לא כותב בה, היא פשוט תעלם למעמקי הוואטסאפ. אבל אם בכל זאת רצית להתנהל בארגון ובסדר ולמחוק את מה שמיותר הנה מדריך פשוט שמכסה את כל מה שצריך לדעת כשרוצים למחוק קבוצה בוואטסאפ.




מה קורה אם פשוט אעזוב את הקבוצה?

ואטסאפ יבחר מנהל חדש באקראי מבין המשתתפים הנותרים. זה כמו לזרוק את מפתחות הממלכה לאוויר ולראות איפה הם נוחתים. לא הכי מומלץ אם רצית לסיים את קיומה של הקבוצה באופן סופי.


יש דרך פשוט ללחוץ על כפתור, שכל ההודעות ימחקו, כל המשתתפים יצאו והקבוצה תימחק?

זה יכל להיות נחמד אם היה...


הכנה למחיקת הקבוצה

כי אם כבר עושים מסודר אז עד הסוף וכמו שצריך.

לשלוח הודעה לחברי הקבוצה משהו בסגנון:


🎉👋 הגיע הזמן לפרק את המחנה... 👋🎉
שלום נהדרים שלי,
כמו כל סדרה טובה שמסתיימת בזמן שיא, כך גם הקבוצה שלנו מגיעה לפרק האחרון שלה. לא, אין פה פלוט טוויסט או סצנת סיום פתוחה - אנחנו סוגרים את הקבוצה בסיום מתוק ומלא אהבה. החלטתי שהגיע הזמן לתת לקבוצה הזו לנוח בשלום. אני מזמין את כולכם לקחת את הזמן הקרוב להיפרד, לשתף את המסרים האחרונים שלכם, או אפילו להחליף פרטי קשר, כדי שנוכל להמשיך להיות בקשר בדרכים אחרות. 🕒 לכולם יש עד סוף השבוע לעשות זאת. לאחר מכן, אתחיל בתהליך הפינוי ואפנה את הקבוצה לפני שאסגור אותה לנצח. אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם על התרומה, השיחות, הצחוקים, וכן, אפילו את הדיונים החמים. כל אלה הפכו את הקבוצה הזו לחוויה בלתי נשכחת.🙏 תודה ענקית לכולם! נתראה בפלטפורמות אחרות, ומי יודע, אולי גם בקבוצות חדשות בעתיד. זוהי לא סוף, אלא התחלה חדשה. 💫 באהבה ובהערכה,
'זכויות היוצרים שמורות ל'סבא ג'פטו'

לספר את סיבת סגירת הקבוצה להזמין את חברי הקבוצה לצאת מיוזמתם במידה ורוצים לשמור את תוכן הקבוצה, את ההתכתבויות השונות, ניתן לייצא את הצ'אט ולשלוח אותו אליך במייל.


להוציא את כל המשתתפים

להיכנס למידע של הקבוצה, ללחוץ על שם כל משתתף ומשתתפת בקבוצה ולבחור באפשרות "הסר מהקבוצה". זה כמו להוציא אורחים ממסיבה אחד אחד, עד שנשארת לבד בחלל הריק.

כי כמו שציינתי קודם, אם רק האדשמין ייצא מהקבוצה, אז וואטסאפ פשוט יחליטו על דעת עצמם מי יהיה האדמין החדש של הקבוצה. מבלי לשאול אף אחד.


לנקות את הקבוצה

לאחר שהוצאת את כולם, תוכל ללחוץ על "נקה קבוצה". זה ינקה את תוכן הקבוצה, כך שבתום התהליך ישאר רק האדמין שלך הקבוצה, בלי שום תוכן. ועכשיו יש קבוצה בלי תוכן ובלי משתתפים...


למחוק את הקבוצה

עכשיו אחרי שיצאת מהקבוצה, וואטסאפ מאפשרים למחוק אותה לחיצה על הגדרות הקבוצה (על שם הקבוצה) לגלול עד למטה ושם יש אפשרות מחיקת קבוצה

וואטסאפ ישאלו אם לשלוח לארכיון או למחוק... לבחירתך.





15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page