top of page

נקודה ו + בכתובת המייל - למה זה טוב?

עודכן: 1 ביולי 2019

האם ידעתם שנקודה במייל היא בעצם רק לעזור לקריאה ואין לה שום משמעות? האם ידעתם שאתם יכולים להוסיף + בסוף שם המייל שלכם וזה עדין יישלח אליכם? ולמה זה טוב?

מיילים עם סיומת +

המערכת בעצם יוצרת עשרות וריאציות נוספות של אותו האימייל.

איך?

סימן הפלוס +: אם האימייל שלי הוא InLittleDetail@gmail.com, אני אוסיף פלוס (התו ״+״) ממש לפני השטרודל, כך שכל מילה שאני אכתוב לאחריו המייל שאקבל יופנה לתיבת האימייל המקורית שלי. נניח inlittledetail+guide@gmail.com.


בשביל מה זה טוב? - במקום לפתוח כתובות חדשות, אפשר ליצור חוקים (פילטרים) לפי כתובות של ה + או הנקודה ולקבל מיילים ישירות לשם לפי פילטור שהגדרתי מראש.

למשל: אם אתם במפגש נטוורקינג, אפשר ליצור כרטיס ביקור עם כתובת האימייל InLittleDetail+Kenes@gmail.com.

כל מייל שהתקבל מלקוח שהיה איתנו במפגש כזה או אחר ישר יגיע יקבל תווית בצבע שבחרנו עם השם Kenes


 

מיילים עם נקודות


ג׳ימייל מתעלם מנקודות בכתובות אימייל של עצמו. אפשר להוסיף נקודה אחת או יתר כך למשל האימייל שלי יכול להיות גם InLittleDetail@gmail.com, וגם in.little.detail@gmail.com.

בשביל מה זה טוב?

כמו קודם, ניתן להגדיר פילטור לפי מייל שמתקבל לכתובת עם הנקודה, ואז אותו מייל מייד יקבל תווית צבעונית עם השם שנבחר לתווית.

לדוגמה: נניח ואתם רוצים לקבל מדריך חינמי, נירשם עם המייל עם הפלוס או הנקודה וכל המיילים שנקבל ישירות יגיעו לתיבה שהגדרנו מראש ולא צריך ליצור פילטר מכל שולח. מיילים עם נקודה גם קריאים יותר למשתמש- יותר קל לי להגיד את המייל שלי ללקוח בתור in.little.detail מאשר במילה אחת.


זה תופס גם לחשבון עם סיומת Gmail וגם אם יש לכם חשבון עם דומיין פרטי שקיבלתם דרך ג'ימייל.



* ספרו לי על השימושים שלכם בסיומות האלו




191 צפיות0 תגובות
bottom of page