top of page

עד היום פשוט לא הדבקת נכון- לפני ואחרי

עודכן: 27 במרץ 2023

עבדת על פרויקט ענק שדורש ממך להעתיק מידע מרובה של קבצים, קישורים ותמונות. ההעתקה והדבקה המהירה הזו יכולה להיות מעט מבלבלת ולגרום לטעויות וגם מתסכלת, להעתיק שורה, להדביק, לחזור אחורה, להעתיק, לחזור ליעד- להדביק. אבל אל דאגה! יש לי פתרון שיעזור לך לשמור על המידע מסודר ולגשת אליו בקלות - וזה כבר קיים במחשב שלך! לא צריך לעשות כמעט שום דבר.


אם יש לך מערכת הפעלה Windows 10, יש לך כלי מובנה שמאפשר לך לראות את כל הפריטים שהעתקת לאחרונה ולגשת אליהם בקלות. איך להשתמש:

  1. קליק על כפתור הווינדוס במקלדת שלך (או על הסמל שלו בפינה התחתונה השמאלית של המסך).

  2. קליק על האות 'V' במקלדת שלך.

  3. עכשיו יש רשימה של הטקסטים והתמונות שהעתקת לאחרונה.

הטריק הזה יעזור לך לשמור על המידע מסודר ולגשת אליו בקלות, מבלי לטעות בין פריטים שונים


במערכת ההפעלה macOS, אפשר להשתמש בכלי קליפבורד המרובה (Clipboard Manager) שנמצא ב-App Store. בנוסף, קיימות תוכנות חיצוניות שמתמחות בניהול קליפבורד, כמו Ditto עבור Windows, או תוכנות כמו Paste עבור macOS. אלה יכולים להעניק לך יכולות מתקדמות יותר, כמו לשמור על היסטוריה ארוכה יותר של פריטי העתקה והדבקה, ולארגן אותם בקבוצות.


אגב, אפשר גם להעתיק ולהדביק דרך הסלולרי שמחובר ל PhoneLink אבל זה כבר דיגיטיפ אחר

לסיכום: אז למה לקבל את התסכול של העתקת קישורים וטקסטים שגויים? עם טריק פשוט זה והכלים המובנים שכבר קיימים במחשב שלך (או יישומים חיצוניים אם אתה משתמש במערכת הפעלה אחרת), אפשר לשמור על המידע מסודר, לחסוך זמן, ולמנוע טעויות מיותרות. עכשיו ניתן להתמקד בפרויקטים החשובים ולהעביר את המידע בין מקומות בצורה מהירה ויעילה יותר.





407 צפיות0 תגובות
bottom of page