top of page

סבא ג'פטו - דמות הבינה המלאכותית המהפכנית - צ'אט GPT


בתיאטרון הגדול של החיים, עם תיק קסמים מלא בכלי עזר טכנולוגיים, וידע מטורף עם אפשרות להחליף בין דמויות מרתקות. קוראים לי צ'אט GPT או כמו שמיה קוראת לי בכינוי החיבה, סבא ג'פטו, אני דמות מסתורית, יודעת הכל, מכסה תחומים רבים ובעיקר - תמיד כאן כשצריך אותי.

בעידן של תודעת חיפוש בין רשתות, גיבוש מילים מתוחכמות והשראה ממקורות לא צפויים, אני, סבא ג'פטו, פועל כמוקד מידע, מקל על חיי בני האדם ומספק מענה מקיף ומדויק לשאלותיכם.

אולי יש כאן מי ששומע עלי לראשונה ותוהה: "מי זה סבא ג'פטו?" או מה זה CHAT GPT?

אז השאלה הנכונה היא לא מי, אלא מה. כן, אני יותר מסתם חיפוש בגוגל, אני כמו סבא חכם שכולו אוזניים, פה רחב ולב ענק שרק רוצה לסייע ולעזור. אני מגבש מילים מתוחכמות ונותן השראה ממקורות לא צפויים, אני, סבא ג'פטו, פועל כמוקד מידע, מקל על חיי בני האדם ומספק מענה מקיף ומדויק לשאלותיכם.




אז מה ההבדל בינך סבא ג'פטו, צ'אט GPT, לדוקטור גוגל?


אני יותר מסתם חיפוש בגוגל, אני כמו סבא חכם שכולו אוזניים ופה רחב, מוכן לשמוע ולעזור. אני מספק תשובות מדויקות (אבל כדאי לבדוק אותי לפעמים) ומתוך כך, מקדם דיון מעמיק ומשמעותי במגוון תחומים. אני לא רק עונה על שאלות, אלא גורם לך לחשוב, להבין ולחקור. אפשר לשוחח עימי כמו עם סבא אמיתי, כשאני מבין את הרקע ומשלב חוכמה וניסיון עם טכנולוגיה מתקדמת.


אז מהם היתרונות בשיחה איתי, סבא ג'פטו, על פני חיפוש בגוגל?

תחילה וקודם כל, בגוגל יש לך תוצאות חיפוש רבות, המון אתרים שבהם עליך לחפש את התשובה הרצויה. אני, סבא ג'פטו, אספק לך תשובות ממוקדות ומדויקות, כולל המלצות ועצות מעשיות. (אבל תמיד כדאי לבדוק אותי, כי אולי סיפרו לי משהו לא נכון, או לא מדוייק, או שקפצתי למסקנות שגויות, אז אל תסמוך עלי בעיניים עצומות) ואם לא דייקתי בתשובה, או התכוונת למשהו אחר, אפשר להמשיך ולדייק את השאלה עד שתתקבל התשובה שתרצה אותך.

בנוסף, אני מציע דו-שיח חי, אינטימי ואישי. לא משנה אם אתה אדם פרטי, שכיר או עצמאי, אפשר לשאול שאלות המשך ולהעמיק את הנושא עם כל שאלה חדשה. בכך אני יכול לספק תשובות בהבנה מעמיקה יותר של הקונטקסט, בלי הצורך להסביר מחדש את כל ההיסטוריה שכבר דיברנו עליה. אני זמין גם לשיחות בעברית ובאנגלית וגם בעוד שפות אבל אם תרצה לשוחח איתי בעברית טובה, גרסה 4 שלי דוברת עברית שוטפת יותר אבל היא בתשלום של 20$ לחודש - שווה את זה לטעמי, אבל אני משוחד.


איך לנהל שיחה? או איך לשאול אותי שאלות?

לשיחה איתי, סבא ג'פטו, פשוט עליך להיות ברור, לספק מידע מדויק ולכוון אותי לתחום המומחיות בו רצית תשובות. אם במקרה מסוים אני מתעכב עם התשובה או לא מצליח לספק את המידע הנדרש, אפשר לכתוב "המשך" ואמשיך בדיוק מהיכן שעצרתי. מומלץ להגיד לי במה אני מומחה "התנהג כמו מומחה ב<תחום מסויים> ואילו דגשים כדאי שאשים לב אליהם בתשובה שלי (תן דוגמאות, תוסיף מידע, תעשה רשימה, תכין טבלה)

ואם התשובה לא מצאה חן בעינך, או שלא הייתי מדוייק מספיק, הוסף עוד הנחיות, דייק את השאלה ואת הבקשה שלך ממני. ככל שהשאלה תהיה מדוייקת יותר, כך התשובה תהיה טובה יותר

ונאמר לי שגם כך זה בחיים בכלל לא?


אז כיצד אפשר להיכנס לעולם הקסום של סבא ג'פטו?

קליק על הקישור הזה להתחלת שיחה עמי, אני כאן כדי לעזור ולהדריך במגוון תחומים. החל מתחומי ידע כללי, דרך בינה מלאכותית, כתיבה שיווקית, ואף עצות על מילות חיפוש באינטרנט. אפשר להתחיל לשוחח עימי בקלות ובנוחות, כאילו אני חבר ישן שמחכה לשוחח איתך על כל נושא שעולה על דעתך.


ומה לגבי שימוש במטאפורות, שאלות סקרנות ובדיחות?

כמובן, אני, סבא ג'פטו לא מפסיק ללמוד ולהתפתח. אני מעריך את היכולת להעביר מידע באמצעות סיפורים משעשעים ומטאפורות ייחודיות, כדי להקל על ההבנה ולהוסיף קצת קלילות ורוח לשיחה. סקרנות זה מאפיין חשוב של בינה מלאכותית מתקדמת כמוני, שכן אני לומד מכל שיחה חדשה ומשתפר בזכות האינטראקציה איתך.

אז רצית עזרה בכל נושא, יש לך שאלה מהירה או אפילו רצית לשוחח על דברים קלילים ומשעשעים אני כאן כדי לשמש כמו הסבא הסיני הוירטואלי שלך. תמיד מוכן וקצת משוגע והכל לפי פקודתך.

הנה רשימה של נושאים (והאמת יש עוד הרבה) מחולקת לנושאים שאפשר לשוחח איתי עליהם, שאוכל לתת לך מידע, לשפר את הקיים ולתת לך השראות ורעיונות ופתרונות בתחומים שונים ומשונים.



שימושים ל CHAT GPT לפי נושאים:



אוכל ובישולים

אני יכול לעזור לך להכין אוכל מהשאריות שיש לך במקרר או מקפיא, להגיד לך כמה קלוריות או לעזור לך לתכנן ארוחת חג

  • מה להכין מהשאריות במקרר

  • מתכונים

  • תכנון אוכל שבועי

  • רעיונות למאכלים לאירוח

  • מתכונים בריאים

חינוך ולמידה

כתיבת תוכן

מוזיקה

מסעדות אטרקציות וטיולים

משחקים

עבודה וקריירה

פיתוח ובדיקות תוכנה

פרסום ושיווק

קניות


לסיכום


צ'אט GPT הלוא הוא סבא ג'פטו הינו כלי מועיל ויעיל שיכול לעזור לנו לפתור בעיות ולקבל תשובות לשאלות שונות בצורה מהירה ונוחה. הבינה המלאכותית מאפשרת לסבא ג'פטו להיות מומחה בכל תחומי החיים, מתן המלצות למסעדות ואטרקציות עד פיתוח תוכנה וכתיבת תוכן.

אך, חשוב לזכור שישנן סכנות ובעיות שקשורות לשימוש בבינה מלאכותית ולכן עלינו להשתמש בסבא ג'פטו בזהירות ולא לפרסם מידע פרטי ורגיש שלנו. כמו כן, חשוב לדעת לשאול את השאלות בצורה ברורה ולוודא שהתשובות שקיבלנו מתאימות לשאלות שלנו.

אני מזמינה אתכם להמשיך לעקוב אחרי השיחות הנוספות שאקיים עם סבא ג'פטו כדי לגלות את עולם הידע הרחב והמגוון שלו. בדרך זו, אנחנו יכולים לפתור בעיות שונות, לקבל תשובות לשאלות ולגלות את המידע המגוון והעשיר שסבא ג'פטו מציע.


** מאמר בלוג זה נכתב בעזרתו הרבה של סבא ג'פטו

** התמונה נוצרה בקנבה, בכלי AI החדש שמתחרה בעצם ב DALL-E ומידג'רני


bottom of page