top of page

סקירה על האתר -וואטסאפ ווב פרו



כל מה שקשור לוואטסאפ זה אני, וואטסאפ רגיל או עסקי, אפליקציות תומכות ועוד הרבה מעבר. היום בחרתי לעשות סקירה על אתר לוואטסאפ ווב, שנקרא whatsapp web Pro הוא בתשלום של 2$ לחודש ואפשר גם לקבל שבוע התנסות בחינם. חשוב לדעת- זה לא מטעם וואטסאפ אלא חברה פרטית שמפתחת את המוצר. אני לא מביעה את דעתי האם כדאי או לא כדאי להשתמש באתר הזה - אלא השתדלתי להציג את הייתרונות והחסרונות של כל פיצ'ר בעיניי. אם אתם מוצאים עוד ייתרונות או חסרונות לפיצ'ר כזה או אחר ספרו לי כאן.


באופן כללי-

זה אתר צד ג' שמקבל הרשאה (מאיתנו) להתחבר לוואטסאפ דרכו, האתר מאפשר יכולות שונות בפיצ'רים שונים, טובים יותר וחשובים פחות.

האתר הזה בעצם מחליף את הוואטסאפ ווב הרגיל. ואין תמיכה בוואטסאפ ווב התוכנה.

במאמר זה אני סוקרת את כל היכולות שהאתר מציע, ומביעה את דעתי האישית על כל פיצ'ר, מה הייתרון ומה החיסרון בו.


איך מתחברים?

התחברות כמו לוואטסאפ ווב רגיל ע"י סריקה של ה QR קוד


מה יש בו?

בלתי נראה

אפשר לשנות את הנראות או יותר נכון "להעלם לגמרי" מהוואטסאפ כך שניתן יהיה לקרוא הודעות, מבלי לסמן אותם כנקראו, גם סימן הלא נקרא שמופיע כשיש הודעה שטרם קראנו, יישאר. וזה מבלי לבטל את האפשרות לראות מה קורה אצל אחרים, מתי נראו לאחרונה והאם קראו את ההודעה שלנו. ייתרון- אפשר לקרוא הודעות שלקוחות שלחו מבלי שהם ידעו שקראנו ומבלי שהסימון של הודעה חדשה יעלם. גם אם ענינו להם מהוואטסאפ ווב, השני וי עדין ישארו אפורים ולא כחולים- עד אשר שניכנס מהסלולרי לוואטסאפ. חסרון- לאנשי OCD הסימון של הודעה שלא נקראה נעלם רק אחרי שפותחים את ההודעה מהסלולרי, ויכול להיות קצת קשה לעקוב אחר הודעות שדורשות את ההתייחסות שלנו וכאלו שכבר ענינו.


תמיכה בסלולרי

ניתן לפתוח את הוואטסאפ ווב פרו מהסלולרי וליהנות מהיכולות של הוואטסאפ ווב פרו גם שם. התצוגה תהיה דומה לווב, כך שניתן יהיה לראות את התוכן של השיחה ושאר השיחות במסך אחד. יתרון- התצוגה של הוואטסאפ ווב יכולה להיות נוח יותר למספר אנשים.

חסרון- הלינק לא קבוע, צריך לייצר לינק חדש כל פעם.


סגירת שיחה

אפשר לסגור שיחה כך שלא תוצג על המסך - אולי טריוויאלי אך לא קיים ברגיל. יתרון- מונע טעויות בשליחת וואטסאפים לאדם הלא נכון. חסרון- לא רואה כזה, זה פיצ'ר קטנטן וחמדמד, לא יודעת כמה שימושי באמת.

שכפול קבוצה

ניתן לשכפל קבוצה גם אם אינך האדמין שלך, עם כל המשתתפים. ואתה הופך לאדמין שלה. ניתן להוסיף ולהוריד משתתפים מהקבוצה.

יתרון- אם יש לך קבוצה פעילה שאתה רוצה להפוך למשל לקבוצה רק שהאדמין שולח בה הודעות.

חסרון- התהליך הוא לא בקליק. צריך קודם לייצא ← לפתוח קבוצה ← לייבא. לא נוראי אבל עדיין, זה לא קליק אחד וסיימנו. חסרון נוסף בעיני הוא הפתח לשכפול קבוצות שאתה גם לא האדמין בהם ובכך להכניס אנשים שלא רצו בכך (ואולי גם לא חסמו את האפשרות להוספה לקבוצות ללא אישור) פתח לספאמינג.

לא בא לך שיוסיפו אותך לקבוצה מבלי שאישרת? הנה ההסבר - דיגיטיפ איך לעשות את זה


ייבוא אנשי קשר

ניתן לייבא אנשי קשר מקובץ VSF, XLSX או CSV יישירות לתוך קבוצת וואטסאפ גם אם אתה לא האדמין, וגם אם אנשי הקשר לא קיימים אצלך בסלולרי

יתרון- אחת השאלות שאני הכי נשאלת. "איך אפשר לייבא אנשי קשר מקובץ אקסל לוואטסאפ" (יש עוד דרך לעשות את זה- כתבתי מדריך אם מישהו מתעניין) חסרון- הייבוא הוא רק לקבוצה, לא בטוח שכולם רוצים שיצרפו אותם לקבוצה (למרות שניתן לחסום הוספה אוטומטית לקבוצות)


ייצוא אנשי קשר

ניתן לייצא את אנשי הקשר לקובץ XLSX VSF או CSV גם אם אתה לא האדמין. יתרון- בקמפיינים של פייסבוק! אפשר לטרגט אנשים לפי מספר טלפון, כך שאם יש קבוצה שהיא הקהל יעד שלך, בין אם הינך האדמין או לא, אפשר בקלות יחסית לייצא ולהכניס לקמפיין

חסרון- הייצוא הוא רק לקבוצות, אבל זה לא באמת חיסרון בעיני כי אם רוצים לייצא את אנשי הקשר שלנו יש דרכים אחרות לעשות את זה.


שיחות אישיות

אפשר בקלות לפתוח קבוצה עם עצמך ובכך לעשות לעצמך רשימת תזכורות ומשימות.

יתרון- קבוצות עם עצמי זה ה-דבר. יש לי מלא קבוצות עם עצמי מחולקות לנושאים שונים

חסרון- לא חייב את הוואטסאפ ווב פרו בשביל לעשות את זה. אפשר לפתוח קבוצה עם חבר ואז להעיף אותו מהקבוצה.

סקרים

אפשר לעשות סקר בקבוצת וואטסאפ - שלא כמו סקרים אחרים שמוציאים אותך החוצה מהוואטסאפ, המשתמשים עונים על הסקר בפרטי

ייתרון- סקר זה כלי נהדר אינגייג'מנט בקבוצה, יצירת עניין- אנחנו לא מוציאים אותם לסקר חיצוני כמו גוגל פורמס ודומיו, ומשאירים אותם בוואטסאפ

חסרון- המענה הוא בפרטי, כך שאין נתונים מרוכזים על כמה ענו תשובה א' ב' וכדומה וכמה סה"כ בחרו בתשובה 1. ואפשר פשוט לכתוב את הסקר ידנית ולא צריך את האתר באמת.


הארכת זמנים

וואטסאפ ווב פרו מאפשר לך להאריך את הזמן בו ניתן למחוק הודעה עבור כולם משעה ל 12 שעות

ייתרון- גם אם שלחת סטיקר מביך בקבוצה של הגן ושמת לב לזה רק אחרי שעתיים או יותר אפשר למחוק

חסרון- לא מוצאת חסרון - חופש החרטה :)


לא פחות חשוב ואולי הכי מעניין זה להבין מה תנאי השימוש או אם לדייק מה עושים עם הנתונים שלנו. אז אלו עיקרי הדברים מתוך תנאי השימוש והפרטיות שלהם - מי שזה ממש חשוב לו מוזמן לקרוא באתר.

תנאי שימוש ופרטיות:

  • אין לחברה אחריות על הוואטסאפ שלך, כולל גם אם וואטסאפ חוסמים אותך.

  • החברה לא תובעת בעלות על המידע

  • מעניק ל- WhatsAppWebPRO רישיון עולמי, לא בלעדי, ללא תמלוגים, בעל רישיון משנה ומועבר לשימוש, לשכפל, להפיץ, ליצור עבודות נגזרות של, להציג ולבצע את המידע (כולל התוכן) שאתה מעלה, שולח, מאחסן, שולח או מקבל בשירותים שלנו או באמצעותם. הזכויות שאתה מעניק ברישיון זה נועדו למטרה מוגבלת להפעלה לאספקת השירותים שלנו (כגון כדי לאפשר לנו להציג את פרטי חשבונך, ובאופן אחר כפי שמתואר במדיניות הפרטיות שלנו).

  • אכפת לנו מהפרטיות שלך. אנו לא מנתחים, אוספים או מאחסנים אף אחד מנתוני ה- WhatsApp שלך (כולל הודעות, תמונות, אנשי קשר, צ'אטים, קבוצות וכו ') באופן שיטתי. נתוני WhatsApp עשויים להיאסף באופן ספורדי ביומנים, בעיקר בהקשר של שגיאות או קריסות.

  • מידע על מכשיר וחיבור. אנו אוספים מידע ספציפי למכשירים ולחיבור כאשר אתה ניגש לשירותים שלנו או משתמש בהם. זה כולל מידע כמו שפה ואזור זמן, ו- IP, פרטי דפדפן ומזהים כמו מזהה מעקב של Google Analytics.

  • אין החזרים

חסרון כללי


- התמיכה היא רק בוואטסאפ ווב ולא בתוכנה שניתן להוריד למחשב. כך שמי שמשתמש גם וגם (כמוני למשל - האחד זה לוואטסאפ הפרטי והשני לוואטסאפ העסקי) לא מקבל מענה על כל הפלטפורמות.

- איטיות, לוקח זמן עד שהכל עולה. לי אין סבלנות.


לסיכום

אני אהבתי בעיקר את הפיצ'רים של הייצוא אנשי קשר מקבוצה וגם לבלתי נראה אני יכולה לחשוב על שימושים שונים וייתרונות.

שאר הפיצ'רים בעיניי חביבים אך לא שווים 2 דולר לחודש.


1,222 צפיות0 תגובות
bottom of page