top of page

וואטסאפ ביזנס

וואטסאפ עסקי זהה לחלוטין לוואטסאפ הפרטי עם עוד כמה יייתרונות ממש שווים אילו? 

את כל ההגדרות אנחנו נעשה מתוך הגדרות --> הגדרות העסק 

פרופיל העסק

בפרופיל העסק נכתוב את שם העסק - מומלץ לא לשנות אותו
נעדכן את ימי ושעות הפעילות של העסק או השעות של המענה בוואטסאפ 

נעדכן את האתר שלנו ואתר נוסף שהוא יכול להיות הפייסבוק או האינסטגרם של העסק

נעדכן את הכתובת הפיזית של העסק - אפשר לדייק עם מיקום הפין במקום הנכון

נעדכן את הכתובת מייל של העסק

נכתוב את האודות על העסק
וכמובן תמונה מייצגת 

קטלוג

הקטלוג מאפשר לנו לשלוח ללקוח בקליק אחד את המוצרים או השירותים שאנחנו מציעים

איך?

לוחצים על הפלוס הירוק

מוסיפים את כל המידע הרלוונטי על השירות או המוצר

תמונה אחת או יותר

שם המוצר או השירות

מחיר- לא חייב

ותחת שדות נוספים ניתן להוסיף

תיאור המוצר או השירות - מומלץ לסגנן את התיאור עם דגשים

וקישור לרכישה או הזמנה  

הוספתי מוצר/ שירות עכשיו איך שולחים ללקוח?

בצ'אט עם הלקוח לוחצים על סימן האטב

תיפתח אפשרות נוספת של קטלוג

בוחרים מתוך הרשימה את המוצר/ שירות הרלוונטים

שולחים

 

פשוט וקל

קישור קצר

הקישור הקצר מאפשר ללקוחות שלנו לפתוח בשיחת וואטסאפ איתנו בקליק אחד. 

את הקישור הקצר נפרסם בפוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם 

כאשר לוחצים על הקישור נפתח הוואטסאפ (במחשב או בסלולרי) 

ומוצג ללקוח את השורה הראשונה שהוא יכול לשלוח לנו 

למשל 

"היי מיה, אשמח לקבל פרטים נוספים על  "
ומשם הוא ממשיך לבד. כך נדע שהוא הגיע אלינו מהקישור הקצר

איך יוצרים?

לוחצים על הסימן של העיפרון לערוך את ההודעה שהלקוח שולח אלינו

כותרים את ההודעה, גם פה ניתן לסגנן אותה ויש מגבלת תווים של 75 ואפשר להוסיף אימוג'ים אם רוצים 

שומרים 

ולוחצים על הקישור שנוצר והוא מועתק לנו

מומלץ בחום רב לקצר את הקישור הקצר כי קצר הוא לא!  

הודעות אוטומטיות 

ישנם שני סוגים של הודעה אוטומאטית

הודעת פתיחה והודעת לא זמין

הודעת לא זמין

הודעת לא זמין תישלח למי שנבחר בשעות שנבחר שהיא תשלח. ניתן גם להדליק את ההודעה לפי הצורך.

ניכנס להודעת "לא זמין" 

נלחץ על העיפרון

נערוך את הטקסט של ההודעה. 

פה מומלץ להכניס קישורים למקומות ונכסים דיגיטליים שחשובים לנו

כמו כרטיס ביקור דיגיטלי, אתר או פייסבוק. 

דוגמה: 

היי, אני לא זמינה כרגע,
אבל בנתיים ניתן להציץ בכרטיס ביקור הדיגיטלי שלי אשמח שנהיה חברים בפייסבוק/אינסטגרם: 
https://www.dibiz.com/inlittledetail

ומי שרוצה מוזמן להצטרף לקבוצות של תשאל דיגיטל 💎
הזמנה לקבוצת ωнαтѕαρρ : 
http://bit.ly/תשאל_דיגיטל_קב_וואטסאפ

הזמנה לקבוצת פייסבוק
https://www.facebook.com/groups/BamaAtsmait/

 

לוח זמנים- פה מחליטים מתי תישלח ההודעה. 

תמיד

מותאם אישית- נגידר שם יום ושעת התחלה ויום ושעת סיום- זה טוב כאשר יוצאים לנופש

מחוץ לשעות הפעילות- לפי ההגדרה של שעות הפעילות שהגדרנו בפרופיל העסקי

נמענים-

למי תישלח ההודעה. 

האם לשלוח אותה לכולם? (ואז גם אמאבא והחברים יקבלו את ההודעה) 

האם לשלוח לכל מי שלא שמור אצלינו ברשימת אנשי הקשר

לכולם חוץ מ... - האפשרות המועדפת עלי, פעם אחת מסמנים מי מתוך הרשימה לא יקבל את ההודעה האוטומטית 

שלח רק אל.... למי כן לשלוח את ההודעה, כל השאר לא יקבלו אותה

הודעת פתיחה

הודעת פתיחה תישלח לאנשי הקשר שבחרנו (לרוב דווקא למי שלא שמור אצלינו באנשי הקשר. בפעם הראשונה שהוא יצר איתנו קשר או לאחר שבועיים שלא דיברנו והוא שלח הודעה.

גם את הודעת הפתיחה ניתן לבחור אם להדליק או לכבות - האם תישלח הודעה או לא. 

לוחצים על העיפרון ועורכים את הודעת הפתיחה שהלקוח יקבל. 

לדוגמה: 

נעים להכיר אני מיה יהלום מרצה מאמנת ומלמדת טכנולוגיה לעסקים 
תכף אתפנה ואענה, בנתיים אפשר להציץ בכרטיס ביקור הדיגיטלי שלי אשמח שנהיה חברים בפייסבוק/אינסטגרם: 
https://www.dibiz.com/inlittledetail

ומי שרוצה מוזמן להצטרף לקבוצות של תשאל דיגיטל 💎
הזמנה לקבוצת ωнαтѕαρρ : 
http://bit.ly/תשאל_דיגיטל_קב_וואטסאפ

הזמנה לקבוצת פייסבוק
https://www.facebook.com/groups/BamaAtsmait/

נמענים: 

כולם

כל מי שלא שמור ברשימת אנשי הקשר- מומלץ

לכולם חוץ מ...

שלח רק אל...

תגובה מהירה

תגובה מהירה נותנת מענה לשאלות שנשאלו פעמים רבות. 

שאלות כמו "מה הכתובת?" , "איך מגיעים" "מה כלול ב.." ועוד רבות אחרות נשאלות שוב ושוב ע"י הלקוחות שלנו. 

חלק מכינים פתקים בצד עם התשובות 

וחלק מעתיקים תשובה שענו לפני כמה ימים

ניתן פעם אחת להגדיר תגובות מהירות ובקליק אחד לענות ללקוח (וגם אפשר לערוך את זה רגע לפני השליחה) 

איך?

לוחצים על הפלוס הירוק

כותבים את ההודעה- התשובה לשאלה שנשאלת הרבה. אפשר לעשות עם דגשים ואף מומלץ, להוסיף אימוג'י או תמונה עם מלל בצד. 

מכניסים את הקיצור- יש 25 תווים כולל רווחים שבהם אנו מתארים את התוכן של ההודעה המקוצרת. 
למשל כתובת - וזה מרמז לנו שהמלל שכתוב בהודעה שמוכנה מראש הוא בנוגע לכתובת. 

מילות מפתח- לא חובה להגדיר. במידה ויש לנו הרבה מאוד תגובות מהירות, יהיה קשה לגלול בניהן ולמצוא את זו שרצינו. וואטסאפ באים להקל עלינו במקצת. 

נכתוב עד 3 מילות מפתח אותן הלקוח כנראה ישלח לנו ואז התגובות המהירות שמכילות את המילות מפתח, יוצגו ראשונות ויהיו נגישות יותר. 

כך למשל בשיחה עם הלקוח ששאל "מה הכתובת?" התגובה המהירה של הכתובת תוצג קודם.

תוויות

תוויות עוזרות לנו לעשות סדר ולפלח את הלקוחות שלנו.

ניתן להוסיף עד 20 תוויות (כן מבאס אני יודעת) ואנחנו יכולים לבחור מה יהיה שם התווית. 

אפשר לבחור בתוויות שמרמזות לנו על השירות שהלקוח קיבל בעבר וכך בהמשך לשלוח לכל הלקוחות תחת אותה התווית הודעה פרסומית ייעודית למי שקיבל את השירות הזה.

אפשר לשים תוית על לקוח שהתעניין ואנחנו רוצים לזכור לחזור אליו בהמשך "לחזור ללקוח" 

ניתן לשים תווית על איש קשר כמו הדוגמה למעלה. 

ניתן גם לשים תווית על הודעה ספציפית בתוך צ'אט 

כך שאם לקוח שאל שאלה שאין לי מענה עליה, אני יכולה לסמן את השאלה שלו בתור "לחזור ללקוח" 

ומשם לענות לו תשובה.

איך שמים תוויות?

זה בעצם המקום היחידי אותו לא מגדירים תחת הגדרות העסק

לסימון איש קשר

במסך של כל הצ'אטים ניגש לצ'אט (אדם או קבוצה) שאנחנו רוצים לסמן ונלחץ לחיצה ארוכה כך שהוא יסומן. 

ייפתחו לנו אפשרויות שונות למעלה כשאחת מהן היא לסמן בתווית. 

לסימון הודעה בצ'אט- נפתח את הצ'אט וניגש להודעה שאותה אנחנו רוצים לסמן.

לחיצה ארוכה עליה. ואז ייפתחו לנו למעלה אפשרויות שונות. נבחר בסימון של התוית. 

איך יוצרים תווית חדשה? 

אחרי שסימנו את הצ'אט או ההודעה ולחצנו על הסימן של התווית ייפתח לנו חלון התוויות שם יוצגו לנו כל התוויות שיש לנו. 
נלחץ על הפלוס הירוק " + תווית חדשה" וניתן לה שם. 

איך מוחקים תווית?

בדיוק באותו האופן בו מסמנים תוית. מורידים את הסימון וי מהתווית.

איך רואים את כל התוויות?

במסך הראשי של הצ'אטים 3 נק' באנדרואיד --> תוויות 

שם נראה את כל התוויות שהגדרנו וכמה פריטים שיש תחת כל תווית. 

לחיצה על התווית תציג לנו את אנשי הקשר ו/או ההודעות שסימנו תחת אותה התווית 

האם ניתן לשנות את צבע התווית?

כן, מהמסך של התוויות, להיכנס לתוית הרצויה. 3 נק' באנדרואיד ושם יש אפשרות של שינוי צבע התווית. 

האם אפשר לשלוח הודעה לכל מי שמסומן תחת אותה התווית? 

כן אבל. 

זו למעשה רשימת תפוצה עם כל החוקים והכללים שחלים על רשימת תפוצה. טוב בעצם רק אחד. 

ההודעה תתקבל בצד השני, אך ורק אם אתם שמורים אצלו ברשימת אנשי הקשר. אחרת הנמען לא יקבל את ההודעה ששלחתם, הוא לא יידע שהוא היה אמור לקבל הודעה, ואתם, אלא אם תיכנסו לתוך הצ'אט איתו, לא תדעו שהוא לא קיבל את ההודעה. 

אבל בשורה התחתונה אפשר לשלוח הודעה לכל הלקוחות תחת שלוש נק' באנדרואיד, "שלח הודעה ללקוחות" 

bottom of page