top of page

א̳ל̳ ̳ת̳ז̳נ̳י̳ח̳ו̳ ̳א̳ת̳ ̳ה̳א̳ו̳ד̳ו̳ת̳ ̳ב̳ו̳ו̳א̳ט̳ס̳א̳פ̳

א̳ל̳ ̳ת̳ז̳נ̳י̳ח̳ו̳ ̳א̳ת̳ ̳ה̳א̳ו̳ד̳ו̳ת̳ ̳ב̳ו̳ו̳א̳ט̳ס̳א̳פ̳

כמה אנשים בתמונה הזו בקבוצה אתם מבינים איך קוראים להם ומה עיסוקם❓ כמה אין לכם מושג מה הם עושים❓ זה הזמן לבלוט‼ במיוחד כשלאחרים אין ולנו יש.



⬅ מה זה האודות בוואטסאפ? לא אני לא מדברת על הסטורי בוואטסאפ, (זה דיגיטיפ אחר לגמרי) אלא על הסטטוס שכותבים אותו באודות. זה רשום תחת השם שלנו - בעצם האודות עלינו. זה המקום שאנשים שלא מכירים אותנו ידעו מה אנחנו עושים.

תחשבו על זה, אתם יודעים במה עוסק כל אחד שסביבכם? האמא שהילדים חברים הכי טובים, השכנה ממול או אפילו קולגות עצמאיים. לא כולם יודעים מה אנחנו עושים ויש לנו עוד מקום בולט לספר לכולם. האודות - הסטטוס של הוואטסאפ.


⬅ חשוב לבחור את המלל הנכון. המלל התמציתי שיעביר בדיוק את מי שאנחנו יש לנו כמעט 140 תווים לעשות את זה, ואפשר ואף רצוי להוסיף איזה אימוג'י.

דיגיטיפ נוסף הוא לשים תזכורת ביומן פעם בחודש, פעם בשלושה חודשים, לשנות. אנשים ישימו לב אם תשנו את המלל, אולי לא מייד, אבל ישימו לב- כי זה נקלט בעין.

ולא לשכוח כמובן תמונה, תמונה שתהיה ציבורית גם למי שעדין לא חבר שלך, פרטיות כבר אין בעידן הזה, אנחנו מחפשים לראות את הפנים של העסק, גם בוואטסאפ שלנו ואם לא את הפנים אז לפחות את הלוגו.


עדכנתם כבר? הרגע זה הזמן הטוב ביותר!

45 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page